روغن موتور توتال


شما بعنوان صاحبان خودرو، از چه روانکارهایی برای خودروهای‌تان استفاده می کنید و برای خرید انواع روانکار یا روغن موتور به چه ویژگی های آن بیشتر توجه خواهید کرد؟ طبیعتاً افزایش کارایی موتور و هماهنگی قطعات در اولویت قرار خواهد داشت. از این رو در این مقاله کوتاه تصمیم گرفته ایم تا یکی از روانکارهای  بسیار با کیفیت را معرفی کنیم. روغن موتور توتال ۷۰۰۰ قیمت بسیار مناسبی نیز در کنار تمام ویژگی های فوق العاده اش دارد که می تواند دوره های مختلفی را تضمین دهنده عملکرد خوب خودروی‌تان باشد.

روغن موتور توتال ۷۰۰۰  با گرانروی 10w و با بهره گیری از سطح کیفی SL برای تمامی فصول قابل استفاده بوده و برای انواع استفاده در خودروها با کاتالیزور و بنزین بدون سرب تهیه شده است. از ویژگی های مهم این روغن موتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استارت فوق العاده سریع خودرو مخصوصاً در دمای سرد

جلوگیری از ایجاد رسوب در قطعات موتور

جلوگیری از افزایش بی رویه مصرف روغن موتور

افزایش دوره‌ی تعویض

دارای تأییدیه از شرکت های معتبر مانند مرسدس بنز

 روغن موتور

شرکت بهتام رونکار با همکاری شرکتی فرانسوی برای تهیه و عرضه انواع روغن های روانکار در ایران شرکتی به نام توتال را راه اندازی کرده است تا از این طریق بتواند به مشتریان خود سرویس دهد. این شرکت به صورت سالانه در حد 1.5 هزار تن گریس و 30 هزار تن روغن موتور تولید می کند. به طور حتم یکی از دلایل استفاده از روغن موتورها، بهبود عملکرد موتور است که هر صاحب خودرویی باید آن را در نظر بگیرد.

عملکرد و کارکرد روغن موتور توتال 7000 نشان داده است که می تواند از عهده بهبود شرایط مختلف بخصوص استارت خودرو در آب و هوای سرد برآید و به همین جهت این روغن موتور در حال حاضر یکی از پرفروش ترین روغن موتورهای موجود در ایران است. از ویژگی های ظاهری روغن موتور توتال 7000 میتوان به بسته بندی آن در ظروف پلاستیکی اشاره کرد. همچنین این روغن موتور به خوبی می تواند از ایجاد رسوب در قطعات موتور جلوگیری کند.

استفاده از روغن موتور توتال 7000 در خودروهای بنزینی و دیزلی بلامانع است. گفتنی است که درجه گرانروی و سطح کیفی این روغن موتور به ترتیب 10w-40 و API SL می باشد. کارکرد روغن موتور توتال 7000 در مدت زمان طولانی یکی از خصوصیت های بارز این روغن موتور به حساب می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس  بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740