روغن موتور فلومکس


از جمله شرکت های تولید کننده روغن موتور شرکت نفت پارس است که یکی از تولیدات این مجموعه روغن موتور فلومکس نام دارد. برای خرید روغن موتور فلومکس باید به نکته های زیادی توجه کرد. افزایش طول عمر قطعات خودرو، محافظت از خوردگی یا سایش، استارت آسان حداقل انتظاری است که باید از یک روغن موتور داشت. به جز مواردی که عنوان کردیم این روغن موتور که با استفاده از روغن پایه سنتتیک ساخته می شود ویژگی های منحصربفرد دیگری دارد که در زیر آنها را ذکر کرده ایم:

ویژگی های خرید روغن موتور فلومکس چیست؟

مقاومت بسیار عالی در برابر اکسیداسیون

سیالیت فوق العاده در کمترین دما

کم شدن مصرف روغن

افزایش طول مدت تعویض روغن موتور

کاهش مصرف بنزین

کاهش صدا در هنگام کار موتور

همخوانی با محیط زیست

مقاومت در برابر حرارت های بالا

برای خرید روغن موتور فلومکس می توانید از مراکز مجاز در سراسر کشور اقدام کنید. قت کنید که این روغن موتور مناسب خودروهایی است که از گرید SAE 10W-40 پشتیبانی می کنند.

هر خودرویی نیاز به یک روغن موتور مرغوب برای افزایش عملکرد خود دارد. اگر شما هم از خودروهای بنزینی استفاده می کنید، یکی از روغن موتورهایی را که می توانید مدنظر قرار داده و پس از بررسی، از آن استفاده کنید، روغن موتور flow max 10w40 نام دارد. این روغن موتور که توسط شرکت نفت پارس تولید می شود دارای تأییدیه از نمادهای مختلف است، که همین امر باعث شده است تا صاحبان خودرو بیش از پیش از آن استفاده کنند.

روغن موتور flow max 10w40 با گرانروی 10W-40 به روش نیمه سنتتیک تولید می شود که سطح کیفیت آن نیز SL می باشد.هدف از استفاده از روغن موتورها، کارایی بهتر موتور خودرو است. برای این روغن موتور نیز می توان ویژگی های بسیار خوب زیر را در نظر گرفت:

مزایای استفاده از روغن موتور flow max 10w40

استارت آسان خصوصاً در آب و هوای سرد

سازگار بودن صددرصدی آن با محیط اطراف

جلوگیری و محافظت از ساییدگی قطعات موتور

افزایش مدت زمان تعویض روغن

قیمت مناسب در برابر کیفیت بسیار خوب

برای کسب اطلاعات بیشتربا مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت : ره وب

09128882740